Устаткування для виробництва гомогенізоване палива.

Устаткування для виробництва гомогенізоване палива.

Устаткування для виробництва гомогенізоване палива. від компанії Будівельне обладнання - фото 1
від 43 852,50 ₴
Під замовлення, 90 днів

Оплата

Характеристики

Виробник
CTS
Країна виробництва
Україна
Вид
для виробництва промислової хімії
Тип
лінія обладнання
Призначення
інше
Матеріал
інше

Опис

Высококлассное оборудование одного из лучших европейских производителей. Надежное, технологичное, по разумной цене, значительно ниже чем у конкурентов.

Отримання гомогенізованого палива.

Звичайне паливо, крім вуглецю, містить також молекули води, парфіни, молекули сірки та механічні домішки. Більшість молекул палива перебуває у полімеризованому (пов'язаному) стані.

При підпалюванні такої суміші процес горіння почнеться на активній стороні кожної великої, «зліплої» полімерної ланки. При цьому процес горіння гальмуватиметься при зіткненні з водяними полімерними молекулами, а згоряння парафінів або сірки буде неповним, що призводить до уповільнення горіння, токсичних відходів та неповного згоряння паливної суміші в цілому.

Кавітаційна обробка палива в PULSOIL-СТ призводить до цілого ряду позитивних змін, що впливають на його калорійність і якість згоряння. Молекулярні полімерні ланцюжки органічного палива рвуться, при цьому утворюється велика кількість активних сторін молекул, які вступають у процес окислення одночасно значно швидше. При дробленні молекул за допомогою кавітації відбувається розрив зв'язків самих молекул з утворенням вільних радикалів, які мають набагато більшу здатність до спалаху, ніж замкнуті молекули.

Полімерні ланцюжки молекул води руйнуються, вода переходить у дрібнодисперсний стан з утворенням вільних радикалів H і OH, які беруть участь у процесі горіння значно активніше і утворюють нестабільні сполуки, що легко окислюються, з вільними радикалами органічного палива.

Сірка та парафін у процесі кавітаційного дроблення утворюють поверхнево-активні речовини (ПАР), які як контейнер оточують мікрочастинки емульсії та перешкоджають їх подальшому злипанню.

Результат дії пристрою: зниження витрати палива до 20% збільшення потужності двигуна до 5Лс зниження викиду CO та CH на 40%-50%